piątek, 2 maja 2014

Konkurs-> Makijaz Geometryczny u Taida Makeup



Hej....
u Taidy jest konkurs z super nagrodami... zajrzyjscie na jej bloga , zeby dowiedziec sie wiecej ...
powiem tylko, ze to konkurs makijazowy o tematyce Geometria....
Ja oczywiscie zamysl mialam inny, a wyszlo mi kompletnie cos innego... ale po to zrobillam ten makijaz zeby wziac udzial w konkursie... niestety mialam ograniczony czas i nie moglam go dopracowac na tyle, na ile bym chciala.... bedzie co bedzie :)
napiszcie mi co sadzicie
 buziaczki






11 komentarzy:

  1. ciekawy makijaż i na pewno niepowtarzalny!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesująca geometria. Z wszystkich prac które widziałam ta jest najładniejsza !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym miała wybierać na pewno stanęłabys na podium:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny , życzę powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. patrząc na większość prac w tym konkursie uważam twoja za jedną z najlepszych. Zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje! dziekuje! dziekuje! bardzo sie ciesze, ze sie podoba.... dziekuje wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem *.*

    OdpowiedzUsuń